تضمین اصالت کالا و گارانتی اصل

اکس‌چاپ اصالت همۀ محصولات خود را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. ازآنجاکه باکس‌چاپ برای تأمین محصولاتهای ارائه‌شده در وب‌سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که محصولاتی دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از باکس‌چاپ خریداری می‌کنند.
ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت محصولات تأثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت محصولات را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از محصولاتهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولیدشده‌اند.


باکس‌چاپ؛ فقط گارانتی اصلی
شرکت‌هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان واردکنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آن‌ها در سایت این وزارتخانه ذکرشده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی این‌گونه شرکت‌ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به‌این‌ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی‌نام‌ونشان آن‌ها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. . تمامی محصولات ارائه‌شده در وب‌سایت باکس‌چاپ توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند.
لازم به ذکر است کلیه محصولاتهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 7 روز ضمانت بازگشت، درصورتی‌که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مسئله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و باکس‌چاپ هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت
بنابراین کلیه محصولاتهایی که در باکس‌چاپ عرضه می‌شوند اصلی هستند و به‌هیچ‌عنوان محصولاتی کارکرده و یا غیر اصلی در سایت .باکس‌چاپ به فروش نمی‌رسد. ازاین‌رو است که باکس‌چاپ اصل بودن همه محصولات موجود در وب‌سایت را تضمین می‌کند